Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy Dyrektora Żłobka Miejskiego w Grajewie
1. Nazwa i adres jednostki: Żłobek Miejski w Grajewie, ul. J. Krasickiego 2, 19-200 Grajewo
Określenie stanowiska: Dyrektor jednostki
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy):
posiadanie obywatelstwa polskiego,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku dyrektora żłobka, tj. posiadanie wykształcenia wyższego w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i co najmniej 3 letniego doświadczenia w pracy z dziećmi, albo posiadanie co najmniej wykształcenia średniego lub średniego branżowego oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego/ przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
osoba która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
spełnianie rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pozwalające na optymalne wykonywanie zadań:
znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, prawa pracy, finansów publicznych, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż,
umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji,
obsługa komputera i znajomość programów komputerowych wymaganych w pracy na tym stanowisku,
zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres,
umiejętność łagodzenia konfliktów.
Zakres zadań wykonywanych w szczególności na stanowisku :
kierowanie działalnością żłobka miejskiego, zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania i reprezentowania żłobka na zewnątrz,
zapewnienie dzieciom profesjonalnej opieki, o odpowiedniej jakości, w warunkach zbliżonych do domowych,
zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo– wychowawczej z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb,
organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami pobytu dzieci oraz pracy dla podległego personelu,
prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,
właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi,
wykonywanie czynności związanych ze stosunkiem pracy podległego personelu,
pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku,
zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie,
współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do żłobka, lokalnym środowiskiem, organem założycielskim, instytucjami i organizacjami, w szczególności w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
terminowe i rzetelne realizowanie zadań służbowych, w tym sporządzanie sprawozdawczości.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku dyrektora Żłobka Miejskiego:
Miejsce pracy
Praca w budynku Żłobka i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek piętrowy nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku brak windy, podjazdu oraz toalety dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, urządzeń biurowych, współpraca z pracownikami Żłobka, dyrektorami jednostek organizacyjnych miasta Grajewo, korespondencja tradycyjna i w formie elektronicznej, przemieszczanie się wewnątrz budynku Żłobka.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom
z niepełnosprawnością wzroku.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia Ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawny w Żłobku Miejskim
w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych - - nie dotyczy.
Wymagane dokumenty:
koncepcja funkcjonowania i rozwoju żłobka,
formularz zgłoszeniowy,
kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom ukończenia szkoły wyższej,
kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy, lub zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu pracownika na umowę o pracę, zawierające informacje
o okresie zatrudnienia w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru),
dokumenty poświadczające posiadanie co najmniej 3 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,
podpisane czytelnie przez kandydata pisemne oświadczenia:
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego/przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
o tym, że kandydat nie jest objęty zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy
z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.),
o zobowiązaniu się do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które kandydat będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych,
o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracy dyrektora żłobka ,
o spełnianiu rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
o tym, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
o tym, że wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Burmistrza Miasta Grajewo na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko kierownicze, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa dot. ochrony danych osobowych,
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane w dacie ich wystawienia odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.
Wymiar etatu: - 1 etat.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie http://bip.um.grajewo.pl w zakładce Informacje i ogłoszenia bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo
w godz. pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku od 730 – 1530.
Wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz dokumenty, o których mowa w pkt 8 należy złożyć
w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Grajewie”
w terminie do 30 listopada 2021 r. do godz. 1200.
O ważności złożonej oferty decyduje data jej wpływu do sekretariatu Urzędu.
Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Burmistrza dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu.
Oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych dokumentów
i danych wymaganych w treści dokumentów oraz złożone po terminie zostaną odrzucone a kandydaci nie zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu procedury naboru.
Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu składania ofert. Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.
O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach czynności Komisji kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail), bądź odrębnym pismem. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta http://bip.um.grajewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu.
11. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Grajewie
Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE. L119/1, L127/2) informuje się kandydatów na stanowisko dyrektora Żłobka uczestniczących w niniejszym postępowaniu, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Grajewo z siedzibą
w Grajewie przy ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo tel: 86 273 08 02, e-mail: sekretariat@um.grajewo.pl
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Grajewo możliwy jest pod numerem tel. nr. 86 273 08 06, adresem e-mail: inspektorod@um.grajewo.pl, pisemnie na adres siedziby wskazany w pkt 1 lub osobiście w siedzibie Administratora.
Dane osobowe Pani/Pana będą zbierane i przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Grajewie.
Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. „c” RODO oraz przepisy ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeksu Pracy.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie uprawnieni pracownicy Urzędu Miasta Grajewo, podmioty/osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a na podstawie Pani/Pana zgody - inne podmioty lub osoby.
Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do Państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe kandydatów:
będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz przez 1 miesiąc po jej zakończeniu - zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru lub do momentu odbioru w tym terminie dokumentów przez kandydatów. W przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wyżej podanym oferty złożone przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone a ich dane osobowe usunięte, z zastrzeżeniem pkt 2;
którzy na podstawie przepisów ustawy o pracownikach samorządowych zostali wskazani jako kolejni kandydaci do zatrudnienia będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od zakończenia naboru - zatrudnienia osoby wyłonionej w trakcie naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów przez tych kandydatów w tym terminie ich oferty zostaną komisyjnie zniszczone, a ich dane usunięte.
W zakresie przewidzianym przepisami prawa posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych i otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełninia danych niekompletnych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do żądania przenoszenia danych.
Przysługuje Pani/Pana prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawowych i jest obowiązkowe. Konsekwencją niepodania wymaganych danych będzie odrzucenie oferty kandydata.
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Informacje dodatkowe:
1) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 0 86 273 08 06;
2) dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez kandydatów na zasadach określonych w pkt.11 Ogłoszenia w ust. 7 Klauzuli informacyjnej RODO (za okazaniem dowodu osobistego i pokwitowaniem odbioru) w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, pokój nr 33,
3) kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów wymaganych dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
Grajewo, 17.11.2021 r.
Burmistrza Miasta
mgr Dariusz Latarowski