Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy Dyrektora Żłobka Miejskiego w Grajewie

 1. Nazwa i adres jednostki: Żłobek Miejski w Grajewie, ul. J. Krasickiego 2, 19-200 Grajewo

 

    Określenie stanowiska: Dyrektor jednostki

 

    Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy):

    posiadanie obywatelstwa polskiego,
    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku dyrektora żłobka, tj. posiadanie wykształcenia wyższego w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i co najmniej 3 letniego doświadczenia w pracy z dziećmi, albo posiadanie co najmniej wykształcenia średniego lub średniego branżowego oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,
    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego/ przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    osoba która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
    wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
    spełnianie rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
    posiadanie nieposzlakowanej opinii,
    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

    Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pozwalające na optymalne wykonywanie zadań:

    znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, prawa pracy, finansów publicznych, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż,
    umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji,
    obsługa komputera i znajomość programów komputerowych wymaganych w pracy na tym stanowisku,
    zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres,
    umiejętność łagodzenia konfliktów.

 

    Zakres zadań wykonywanych w szczególności na stanowisku :

    kierowanie działalnością żłobka miejskiego, zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania i reprezentowania żłobka na zewnątrz,
    zapewnienie dzieciom profesjonalnej opieki, o odpowiedniej jakości, w warunkach zbliżonych do domowych,
    zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo– wychowawczej z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb,
    organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami pobytu dzieci oraz pracy dla podległego personelu,
    prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,
    właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi,
    wykonywanie czynności związanych ze stosunkiem pracy podległego personelu,
    pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku,
    zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie,
    współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do żłobka, lokalnym środowiskiem, organem założycielskim, instytucjami i organizacjami, w szczególności w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
    terminowe i rzetelne realizowanie zadań służbowych, w tym sporządzanie sprawozdawczości.

 

    Informacja o warunkach pracy na stanowisku dyrektora Żłobka Miejskiego:

 
Miejsce pracy

    Praca w budynku Żłobka i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek piętrowy nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku brak windy, podjazdu oraz toalety dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Stanowisko pracy

    Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, urządzeń biurowych, współpraca z pracownikami Żłobka, dyrektorami jednostek organizacyjnych miasta Grajewo, korespondencja tradycyjna i w formie elektronicznej, przemieszczanie się wewnątrz budynku Żłobka.
    Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom
    z niepełnosprawnością wzroku.

    Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia Ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawny w Żłobku Miejskim
    w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych - - nie dotyczy.

 

    Wymagane dokumenty:

    koncepcja funkcjonowania i rozwoju żłobka,
    formularz zgłoszeniowy,
    kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom ukończenia szkoły wyższej,
    kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy, lub zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu pracownika na umowę o pracę, zawierające informacje
    o okresie zatrudnienia w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru),
    dokumenty poświadczające posiadanie co najmniej 3 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,
    podpisane czytelnie przez kandydata pisemne oświadczenia:
        o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
        o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni  praw publicznych,
        o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego/przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
        o tym, że kandydat nie jest objęty zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych
        z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy
        z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.),
        o zobowiązaniu się do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które kandydat będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych,
        o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracy dyrektora żłobka ,
        o spełnianiu rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
        o tym, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
        o tym, że wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
        o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Burmistrza Miasta Grajewo na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko kierownicze, zgodnie
        z obowiązującymi przepisami prawa dot. ochrony danych osobowych,

 

    Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
    Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane w dacie ich wystawienia odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.

 

    Wymiar etatu: - 1 etat.

 

    Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie    http://bip.um.grajewo.pl w zakładce Informacje i ogłoszenia bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo
w godz. pracy Urzędu tj.  od poniedziałku do piątku od 730 – 1530.

 

Wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz dokumenty, o których mowa w pkt 8 należy złożyć
w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Grajewie”

w terminie do 30 listopada 2021 r. do godz. 1200.  

O ważności złożonej oferty decyduje data  jej wpływu  do sekretariatu Urzędu.

 

Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Burmistrza dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu.

Oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych dokumentów
i danych wymaganych w treści dokumentów oraz złożone po terminie zostaną odrzucone a kandydaci nie zostaną  dopuszczeni do kolejnego etapu procedury naboru.

 

Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu składania   ofert. Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.

 

O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach czynności Komisji kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail), bądź odrębnym pismem. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na  stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta http://bip.um.grajewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu.

 
11. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych  kandydatów na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Grajewie

Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE. L119/1, L127/2) informuje się kandydatów na stanowisko dyrektora Żłobka uczestniczących w niniejszym postępowaniu, że:

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Grajewo z siedzibą
    w Grajewie przy ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo tel: 86 273 08 02, e-mail: sekretariat@um.grajewo.pl
    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Grajewo możliwy jest pod numerem tel. nr. 86 273 08 06, adresem e-mail: inspektorod@um.grajewo.pl, pisemnie na adres siedziby wskazany w pkt 1 lub osobiście w siedzibie Administratora.
    Dane osobowe Pani/Pana będą zbierane i przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Grajewie.
    Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. „c” RODO oraz przepisy ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeksu Pracy.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie uprawnieni pracownicy Urzędu Miasta Grajewo, podmioty/osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a na podstawie Pani/Pana zgody - inne podmioty lub osoby.
    Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do Państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
    Dane osobowe kandydatów:

    będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz przez 1 miesiąc po jej zakończeniu - zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru lub do momentu odbioru w tym terminie dokumentów przez kandydatów. W przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wyżej podanym oferty złożone przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone a ich dane osobowe usunięte, z zastrzeżeniem pkt 2;
    którzy na podstawie przepisów ustawy o pracownikach samorządowych zostali wskazani jako kolejni kandydaci do zatrudnienia będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od zakończenia naboru - zatrudnienia osoby wyłonionej w trakcie naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów przez tych kandydatów w tym terminie ich oferty zostaną komisyjnie zniszczone, a ich dane usunięte.

    W zakresie przewidzianym przepisami prawa posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora  dostępu do swoich danych osobowych i otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełninia danych niekompletnych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do żądania przenoszenia danych.
    Przysługuje Pani/Pana prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawowych i jest obowiązkowe. Konsekwencją niepodania wymaganych danych będzie odrzucenie oferty kandydata.
    W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

    Informacje dodatkowe:

1) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 0 86 273 08 06;

2) dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez kandydatów na zasadach określonych w pkt.11 Ogłoszenia w ust. 7 Klauzuli informacyjnej RODO (za okazaniem dowodu osobistego i pokwitowaniem odbioru) w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A,  pokój nr 33,

3) kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów wymaganych dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.

 

 

Grajewo, 17.11.2021 r.

 

 


                                                                                              Burmistrza Miasta

 

                                                                                         mgr Dariusz Latarowski

 

Aktualności

Powrót na początek strony