Patronat Burmistrza

Ilustracja do artykułu 62109462_2458710260863532_8708581225305997312_n.jpg

W październiku 2017 r. weszło nowe Zarządzenie Burmistrza Miasta Grajewo.

Organizatorzy wydarzeń zainteresowani otrzymaniem Patronatu Burmistrza Grajewa winni złożyć stosowny wniosek zgodnie z nowym zarządzeniem.

Wniosek oraz Zarządzenie Nr 534/17 z dnia 2017-10-26 w sprawie Regulaminu przyznawania Patronatu Burmistrza Miasta Grajewo

Należy pamiętać:

  • Miasto Grajewo nie funduje nagród, gadżetów i materiałów firmom lub instytucjom, które zajmują się działalnością zarobkową.
  • Termin składania wniosku o przyznanie Patronatu nie może być krótszy niż 30 dni przed planowaną datą organizacji imprezy lub wydarzenia.
  • Wniosek powinien być dostarczony do sekretariatu Urzędu Miasta Grajewo osobiście lub pocztą na adres: ul. Strażacka 6 A, 19-200 Grajewo. Liczy się data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta.
  • Przyznanie Patronatu stanowi zobowiązanie Organizatora do złożenia sprawozdania z przebiegu imprezy lub wydarzenia.

 

Na wszelkie pytania dotyczące udzielenia Patronatu Burmistrza odpowie: Mirosława Modzelewska, Urząd Miasta Grajewo, Strażacka 6 A, pokój nr 2, tel. 86 273 0 821, e-mail: m.modzelewska@um.grajewo.pl.

Powrót na początek strony