Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Biurze Terenowym w Grajewie

Białystok 22 lutego 2021 r.
Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Biurze Terenowym w Grajewie.
Od 22 lutego br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Grajewie przy ul. Wojska Polskiego 66a jest niedostępna. Klienci nadal mogą składać wnioski oraz dokumenty bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej „Skrzynki na dokumenty”.
Osoby, które są zainteresowane bezpośrednią wizytą w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych mogą skorzystać z sali obsługi klientów w Inspektoracie w Augustowie, ul. Hoża 8 oraz Biurze Terenowym w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 67.
Przypominamy jednocześnie o możliwości wykorzystania elektronicznych środków komunikowania się z ZUS za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, a także przez wideorozmowę z pracownikiem ZUS.
Dokumenty można przesyłać także pocztą na adres placówki: Biuro Terenowe ZUS w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 66a 19-200 Grajewo.
Ponadto, do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem tel. 22 560 16 00, dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Dla zainteresowanych Polskim Bonem Turystycznym dostępna jest specjalna infolinia pod numerem tel. 22 11 22 111.
Katarzyna Krupicka
regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego