Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Biurze Terenowym w Grajewie

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Biurze Terenowym w Grajewie.JPG

Białystok 22 lutego 2021 r.

 

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Biurze Terenowym w Grajewie.

 

Od 22 lutego br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Grajewie przy ul. Wojska Polskiego 66a jest niedostępna. Klienci nadal mogą składać wnioski oraz dokumenty bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej „Skrzynki na dokumenty”.

Osoby, które są zainteresowane bezpośrednią wizytą w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych mogą skorzystać z sali obsługi klientów w Inspektoracie w Augustowie, ul. Hoża 8 oraz Biurze Terenowym w Kolnie,  ul. Wojska Polskiego 67.

Przypominamy jednocześnie o możliwości wykorzystania elektronicznych środków komunikowania się z ZUS za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,   a także przez wideorozmowę z pracownikiem ZUS.

Dokumenty można  przesyłać także pocztą na adres placówki: Biuro Terenowe ZUS w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 66a 19-200 Grajewo.

Ponadto, do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem tel. 22 560 16 00, dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Dla zainteresowanych Polskim Bonem Turystycznym dostępna jest specjalna infolinia pod numerem tel. 22 11 22 111.

 

 

Katarzyna Krupicka

regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego

Powrót na początek strony